23 Ağustos 2016 Salı

Vizyon-misyon


Çocukların özgür düşüncesi, her şeyi yapabileceği konusunda sınırsızlığı bi harika! 
Bir müşterimizle ilgili sorunlar yaşadığımızı duyunca, bir şirket açacağını ve reklamlarını bize vereceğini söyledi. Ve şirketin vizyon, misyon cümlesini yazdı! 

Tabii onun vizyon, misyon cümlesi olduğunu bilmeden... Bu çocuklar doğuştan her şeyi biliyorlar sanırım. 


Ve bu sabah çok enteresan bir tesadüf oldu. İşyerinde asansörün başında bekliyordum, 
bir kızla günaydınlaştık. Bir an nereden tanıdığımı algılayamadım, sabah mahmurluğu...
Aaa dedi, siz burada mı çalışıyorsunuz, birden ayıldım, Budva turundaydılar ailece... Çok tatlı bir sürpriz oldu sabah sabah... Asansör yolculuğumuz boyunca, Allah Allah deyip gülüştük:)))

Birkaç hafta önce de, bloglardan çok sevdiğim biriyle aynı binada çalıştığımızı anladık.
Bu bina neymiş böyle acaba daha kimler saklıyor içinde :) 


2 yorum:

annegozuyle dedi ki...

Sene 2009-2010 civarında ben de sizinle aynı binada çaışıyordum. O zamanlar kızım yeni doğmuş, oğluma hamileliğime biraz daha var bir evrede yaşıyordum. Buldumcuk olmanın heyecanı ile, kızımın gak dediğini, guk dediğini yazdığım bir bloğum vardı. Sizi taa o zamanlardan takip eder, pek de severdim. Aynı binadaymışız. Tesadüfen keşfetmeiş ve o Ortaköy'ün o minnak ofisinde yine de karşılaşamamıştık. Hayat tesadüflerle örülü :) Ben hala takipteyim :) sevgiyle....

Deniz dedi ki...

Evet ya ne komik di mi??? Ne binaymış, daha kimler var acaba?