2 Eylül 2016 Cuma

Biz Heybeli'de...


Uzağa gitmeden, 2 günlük bir kaçamak yapalım dedik.
Aklıma Adalar geldi. Biraz araştırdım, internetten Büyükada'da bir yer buldum.
Gittiğimizde hiç ama hiç beğendim.
Nesini beğenmedim; rutubet kokan odasını,
balkondaki rengi griye dönmüş plastik sandalyelerini, dökülen banyosunu...

Hemen kaçtık oradan. 2 gün kalacağım, paramızla pulumuzla rezil mi olalım...
Hemen telefondan Heybeliada'da bir yer bulduk, şansımıza çok güzel bir yer çıktı.
PERİLİ KÖŞK...

Hem çok zevkli döşenmiş, zevkli detaylar eklenmiş, hem balkonu, manzarası çok güzel, 
banyosu temiz, mis...  Tavsiye ederim.

Yemek için de adanın yerlisi bir tanıdığımızdan tavsiye alarak gittik.
MAVİ... Süperdi...


Heybeliada'da nerede kalınır, ne yenir diyenlere ikisi de tavsiye edilir.

Bu arada bir kez daha karar verdim; 
Büyükada Arap istilasında olduğundan acayip kalabalık, 
Heybeliada çok  daha keyifli..

Boşuna şarkılar yapılmamış uğruna... 

video



video






Hiç yorum yok: