14 Nisan 2017 Cuma

Kızım için...

En çok çocuğunu düşünüyor insan. Öyleymiş yani... Anne baba olunca anlıyorsun gerçekten de. Pırlanta gibi bi çocuk yetiştirmeye çalışıyorsun... Okumayı sevsin, vicdanlı olsun, potansiyelinin tamamını keşfetsin, şarkı söylesin, dans etsin, sanatla uğraşsın, bilimle uğraşsın, keşfetsin, dünya markası olabilecek ürünler geliştirsin...
Mutlu olsun, günü gelince aşık olsun, baharda çiçekleri böcekleri görüp mutlu olsun... Saygı görsün, parmakla gösterilsin... Korkmasın ülkenin geleceğinden, eğitim adaletsizliğinden... Cinsiyetinden memnun olsun, kaygılarla değil hayallerle yaşasın...

Daha az önce öyle şeyler okudum ki sosyal medyada, korkuyorum referandum sonucundan. Hem gelecekte ülkenin tuhaf emellere yem olmasından, hem de artan gerici söylemlerden...


İmalı değil gerçekten bu ülke için hayırlısı olsun...  Pazar günü oy kullanmamız şart. Ben kızıma ve onun çocuklarına borçlu olduğumu düşünüyorum bu oyu...


Hiç yorum yok: