26 Nisan 2017 Çarşamba

Yarım asırlık şarkılar


Ne zaman gelirsen gel, başıma taç olursun,
sen benim eski değil, eskimeyen dostumsun...

Alışmak sevmekten daha zor geliyor, alışmak bir yara bağrımda kanıyor
alıştım birtanem alıştım sana...

Özledim, teninin kokusunu özledim...

Seni sevmediğim yalan...

Seninle başım dertte ne yapsam bilmiyorum...

Gitme sana muhtacım... 

Dün İşsanat'ta senfonik Selami Şahin şarkıları vardı. 
Yarım asırlık şarkılar... Hepsini biliyor, beraber söylüyorsunuz.
Bazılarının Selami Şahin'in olduğunu bile yeni öğrendim...

Ne kadar çok kalbe dokunan şarkı armağan etmiş bize... Harika bir konserdi bu arada.
Opera sanatçılarının eşlik ettiği ve nefis senfonik aranjmanlarıyla kalbimize dokunan şarkıların gecesiydi dün. 

Ayrıca Selami Şahin'in sesi ne güzelmiş, kendisi ne komikmiş...  Gençlik yıllarında insan başka türlü değerlendiriyor bazı insanları, müzik türlerini... Bugün dinlediğimde, ne kadar da tutkulu, duygulu, gerçek sözler diye düşündüm.

Ve bir şey dikkatimi çekti. Ayakta alkışlandıkça şükürler olsun diyordu. 
Çok hoşuma gitti.

Keşke bir örnek çekebilseydim, ama öndeydim ne şans ki, çekemedim. 
İnstagram'da bulduğum bir linki paylaşayım. 





Hiç yorum yok: