13 Haziran 2017 Salı

Kime sus diyebilirsin ki?



Sabah, okula giderken -bu fotoğraf değil tabii- saçını bin defa toplattı, toka 3 kere dönmediği için mızmız ses tonuyla anne olmadı dedi. Ben de en sonunda, tamam susar mısın artık dedim, demiş bulundum.! O an hiçbir şey demedi.

10 dakika sonra ayakkabı giyme aşamasına geldiğimizde, anne senden bir şey rica edicem dedi.
Söyle dedim, "bi daha bana sus deme lütfen" dedi. "Tamam" dedim, ezildim sustum :) Haklı... niye sussun ki...  Ben kısayol kelimesi kullanmıştım, ve kullanmamalıydım, ama napiim ben de insanım bi yerde... Tamam derim haksızsam :)

9 Haziran 2017 Cuma

Karne dediğin


Biz karne almadık bugün, haftaya...
Hem karne dediğin ne ki...
Savaş zamanı karne ile ekmek alınırmış.
Bizim karnelerle ne alınır? 
Öğrenmediysen gerçekten karne neye yarar?
Sevmediysen bilgiyi alabilir misin ki içine?
Gülmediysen sene boyunca karne güldürebilir mi seni?
Sarılmadıysan dostlarına karne ısıtabilir mi içini?

Bütün çocukların emeğine, bileğine, yüreğine sağlık. 



2 Haziran 2017 Cuma

Hep Kitap, fark yaratmak ve Asi Kızlar...



Bu kitabı şu sıralar raflarda çokça görüyorsunuzdur.
Gerçekten çok başarılı. Tavırlarıyla, cesaretleriyle toplumda fark yaratan kadınların
kısa ilham veren hayat hikayeleri anlatılıyor.
Frida'dan, Eva Peron'a kimler kimler var kitapta. 



Yaz ilk andan itibaren kitabın derinliklerine daldı ve çok sevdi.
Bittiğinde ise şöyle dedi. Keşke 2. kitabı olsaydı, seri olsaydı yani...
Yayınevi'ne yaz isteğini istersen dedim.
Mektup yazdı onlara...

Ben de elçiye zeval olmaz diye sosyal medyadan ulaştım onlara.




Çok güzel,  çok zarif bir cevap geldi, biz gerçek bir mektup istiyoruz.
Ve geçenlerde aşağıdaki çanta geldi.
İçinde Yaz'a özel bir mektup, kitaplar, küçük rozetler...
Cıvıl cıvıl bir çanta...



Ne harika değil mi böyle bir yayınevinin olması, böyle insanlar olması...
Çocukların hayatında fark yaratan insanlara, kurumlara hayranım...

Hep böyle kalın: ) Teşekkürler Hep Kitap...