28 Mart 2017 Salı

Blynth Bebekler



Kızımla aynı Pinterest hesabını kullanıyoruz. Kendine ait hiçbir hesabı yok zaten.
Veee Blynth bebeklerle sayesinde tanıştım.
Sayfam onlarla dolmuş.: )

Ama bayılıyorum ya. Bu ne güzellik. Satın almaya kalksan çok pahalı.
Ali Express, Ebay'de falan 90 dolar falan.

Ama sadece böyle fotoğraflarına bakmak bile çok keyifli.. 







27 Mart 2017 Pazartesi

İkinci Bölüm


Hazır bugün Dünya Tiyatro Günü iken,
cuma günü gittiğim ve çok beğendiğim bir oyundan bahsedeyim.
İkinci Bölüm... 

Devlet Tiyatroları'nın sunduğu oyunda Ayşen İnci, Şahin Çelik, Mustafa Lebib Gökhan, Veda Yurtsever İpek rol alıyor. 

Karısını kaybetmiş bir yazar, uzun zaman ve bunalımlar üstüne biriyle tanışıyor.
Bir yandan suçluluk duyuyor yeniden sevdiği için, bir yandan da sevmek istiyor aslında.

O çelişkilerin ve evlilikle ilgili tespitlerin yanı sıra çok komik diyaloglar da var.
Sesli güldük bazı yerlerinde... 

Keyifli vakit geçirirsiniz, tavsiye ederim. 


24 Mart 2017 Cuma

Hafta sonları çok önemli


Bütün hafta çalışıyoruz, çalışmayanlarımızın da çocukları okulda zaten.
O yüzden birlikte olduğumuz hafta sonları mücevher gibi değerli. 

Hakkını verebileceğimiz, yan yana, diz dize hafta sonları diliyorum hepimize. 



13 Mart 2017 Pazartesi

Nefes al, nefes ver


Geçen hafta Ebru Şinik'le bir nefes sohbetine katıldım. 
Çok keyifli ve faydalıydı.

Her ihtiyaca ve beden tipine göre işe yarayan nefes tekniği varmış ; ) 
Biraz kitabı okuyayım detayları paylaşacağım. 




8 Mart 2017 Çarşamba

8 Mart


Bi bakışına kurban olduğum çocuklar,
kız ya da erkek... 

Umarım özlediğimiz yarınlara kavuşuruz 
en çok sizler için...

8 Mart kutlamasının gerekmediği günlere...